Новини України. 20 червня. Хітом продажів серед футбольних уболівальників стала футболка з іронічним написом про Донецьк. В інтернеті вже розгорнулася дискусія, чи поліпшить такий сувенір імідж Донецька?

Надпис на футболці: “Я був у Донецьку” викликав багато дискусій в інтернеті

Діані Берг такий шалений успіх навіть не снився. Її футболки з надписом «Тепер мені нічого не страшно, я був у Донецьку» відривають з руками й ногами. «Я сама здивована ажіотажем, попит – це дивна й непередбачувана річ, – визнає Берг. – Зараз я отримую замовлення на цю футболку і з Росії, і навіть з Німеччини».

А почалося все з того, що донецький дизайнер вирішила зробити сувенір на пам’ять про своє місто. «Напис на футболці на кшталт «Донецьк» – це банально. А мені хотілося чогось зухвало-сміливого, можливо, трішечки двозначного й цинічного, адже про наше місто розповідають стільки жахів», – каже Берг.

Однак художник вирішила довести, що донеччани є креативними і можуть творчо підійти навіть до негативних стереотипів.

«Ця футболка-сувенір якраз і підтверджує, що донеччани можуть з іронією поставитися до всіляких кліше й стереотипів»,- переконана дизайнер. За її словами, ідея прийшла сама собою, й тепер похмуре обличчя людини, яка, можливо, боялася їхати до Донецька, тепер прикрашає посмішка.

«Мені подарував футболку мій друг з Донецька,- каже гість міста, американець Джеральд. – Утім, насправді я можу підтвердити, у Донецьку зовсім не страшно. Навпаки, іноземцям тут всі раді, ми мали можливість гуляти містом і всюди відчували спокій та бажання нам допомогти».

Один з покупців футболок, донеччанин Віталій придбав відразу 20 штук. Пояснив, що це замовлення від партнерів по бізнесу з Росії та Німеччини. Проте сам до ідеї такого сувеніру ставиться доволі скептично: «Дійсно, напис двозначний, тому не дивно, якщо такий сувенір не всім донеччанам може сподобатися».

Між тим, ідея футболки вже викликала гарячу дискусію серед користувачів інтернету. Опоненти наполягають, що такий сувенір тільки додасть упереджень щодо Донецька та його мешканців. А прихильники кажуть: ідея –супер, але по-справжньому оцінити її можуть тільки люди з почуттям гумору та самоіронії.

За матеріалами DW.DE