Новини технологій. 18 червня. Facebook погодилася виплатити $ 10 млн на благодійність у рамках врегулювання позову по неправомірному використанню особистих даних в «спонсорських історіях».

Facebook заплатить $ 10 млн за використання особистих даних в рекламі

У позові, поданому п’ятьма користувачами соцмережі, стверджувалося, що Facebook порушила закон Каліфорнії, який забороняє використовувати ім’я і фотографію людини в рекламних цілях без дозволу.

Раніше схожий позов проти соцмережі подала власниця канадської кіностудії Video4Web Деббі Дуез (Debbie Douez).

Підприємниці не сподобалося, що через деякий час після того, як вона «лайкнула» групу в Facebook під назвою «Круті підприємці» (Cool Entrepreneurs), фото з її аккаунта в соцмережі з підписом «Деббі Дуез подобаються«Круті підприємці» з’явилося у рекламній панелі її списку контактів.

Інструмент «спонсорські історії» (Sponsored Stories), введений соцмережею в січні 2011 року, дозволяє використовувати в рекламних цілях пости і «лайки» звичайних користувачів.

У червні Facebook ввела можливість вбудовувати «спонсорські історії» в новинні стрічки користувачів свого мобільного пристрою. Операційний директор Facebook Шеріл Сандберг (Sheryl Sandberg) раніше заявляла, що «спонсорські історії» в три рази більш ефективні в порівнянні зі стандартною рекламою Facebook.

За матеріалами Руформатор