Новини спорту. 22 травня. “Манчестер Юнайтед” знову очолив список найдорожчих футбольних брендів, який щорічно складає агентство Brand Finance.

У порівнянні з 2011 роком клуб подорожчав на 29%

Вартість бренду “МЮ”, агентство оцінило в 853 млн доларів: у порівнянні з 2011 роком клуб подорожчав на 29%, повідомляє Сегодня.

Друге місце в рейтингу зайняла “Баварія”, оцінена в 786 мільйонів доларів. Зростання вартості бренду цього клубу за рік склав 59%. У рейтингу 2011 мюнхенці були лише четвертими.

Мадридський “Реал” з оцінкою бренду в 600 мільйонів доларів розмістився на третьому рядку. За минулий рік “Реал”, за даними Brand Finance, втратив 7% вартості і спустився на одне місце в рейтингу.

Головний суперник “Реала” в іспанському чемпіонаті – “Барселона” – займає четверте місце. Вартість бренду “Барселони” оцінили в 580 мільйонів доларів – на 8% менше, ніж роком раніше.

Замикає п’ятірку лондонський “Челсі”, оцінений в 398 мільйонів доларів. За рік він подорожчав на 27%. У рейтингу 2011 року “Челсі” займав також п’яте місце.

Українських клубів у топ-50 не виявилося.

При складанні рейтингу агентство Brand Finance враховувало різні джерела доходів клубів, включаючи продаж квитків на матчі, спонсорські контракти, продаж сувенірної продукції, а також прав на телетрансляції.