Новини авто. 26 травня. Відео. Компанія Renault офіційно представила концептуальне купе Alpine A110-50 – прототип першої моделі відродженої марки Alpine, під якою в минулому столітті випускалися спорткари з використанням агрегатів Renault.

Renault Alpine A110-50

Дебют автомобіля відбувся в рамках Гран-прі Монако.

Як і передбачалося, експериментальна модель побудована на базі шасі гоночного автомобіля Renault Megane Trophy – з трубчастою рамою, яку довелося допрацьовувати під меншу висоту машини, і средньо компонуванням.

Довжина A110-50 становить 4,33 метра, ширина – 1,96 метра, а висота – 1,23 метра. При тій же колісній базі, як і у Megane Trophy, прототип отримав трохи більше широку колію: 1,68 метра спереду і 1,69 метра позаду. Маса машини складає всього 880 кілограмів завдяки легкому кузову з карбону.

Силова установка концепту – 3,5-літровий V6 від кільцевого «Мега», що розвиває 400 кінських сил і 422 Нм крутного моменту, і секвентальна шестиступінчаста коробка передач. У майже гоночній по конструкції підвісці, з можливістю налаштовувати не тільки її висоту, а й кастор, схід-розвал і жорсткість стабілізаторів, використовуються амортизатори марки Sachs. Колеса – це дорожні шини Michelin на 21-дюймових дисках з кріпленням центральною гайкою.

Від «Трофі» A110-50 запозичив також пневматичні домкрати для швидкої зміни коліс і отримав потужні гальма: 356-міліметрові диски з шестипоршневими супортами спереду і 330-міліметрові з чотирьохпоршневими супортами ззаду. Ніяких електронних помічників – системи стабілізації або АБС – на Apline немає.

Про перспективи серійного виробництва подібного автомобіля поки нічого не повідомляється.

ВІДЕО

За матеріалами motor.ru