Новини світу. 10 травня. Німецькі вчені з Берлінського університету імені Гумбольта і Гетингенського університету встановили, що великий шрифт викликає сильнішу емоційну реакцію в людини, ніж дрібний.

Людина активніше реагує на великий шрифт

Стаття вчених з’явилася в журналі PLoS ONE.

У рамках роботи вчені відібрали для тестування 25 добровольців. Їх помістили в кімнату, де на екран комп’ютера виводилися слова з позитивним, негативним і нейтральним емоційним забарвленням – наприклад, “подарунок”, “смерть” і “стілець” відповідно. Усього їм показували 72 різних слова.

Учасники експерименту сиділи на відстані близько 60 сантиметрів від екрана. Слова були написані шрифтом Arial і з’являлися в двох можливих розмірах – 125 pt та 28 pt. Емоційна реакція піддослідних реєструвалася за допомогою електроенцефалографії.

Статистичний аналіз зібраних даних дозволив встановити, що у разі демонстрації слова, набраного великим шрифтом, емоційний відклик відбувався в середньому на 10 мілісекунд раніше, ніж у випадку показу дрібніших букв. Крім цього, реакція на великий шрифт тривала в середньому на 180 мілісекунд довше.

За словами вчених, виявлений ними ефект аналогічний виявленому в 2007 році. Тоді психологи показували учасникам експерименту картинки різних розмірів і типів (страшні, нейтральні, неприємні і з сексуальним підтекстом). У тому досліді також було встановлено, що великі картинки викликають більш швидку і тривалу емоційну реакцію.

Дослідники пов’язали це з тим, що великий розмір означає в деякому сенсі близькість об’єкта. Тобто, наприклад, велику картинку зі страшним змістом мозок розцінює як небезпека, що знаходиться зовсім поруч.

За матеріалами lenta.ru