Новини світу. 3 травня. Компанія Pepsi уклала угоду зі спадкоємцями поп-короля про запуск колекційних продуктів з зображенням покійного кумира мільйонів.

Майкл Джексон
Майкл Джексон неодноразово співпрацював з Pepsi

Корпорація Pepsi запускає глобальну рекламну кампанію своїх продуктів в пам’ять про легендарного музиканта Майкла Джексона.

У четвер, 3 травня, фірма оголосила про укладення угоди з правовласниками фото- і аудіоматеріалів поп-короля, сума якої не розголошується.

Зображення співака з’явиться на класичних синіх банках з газованою водою, а також у телевізійній рекламі по всьому світу.

Першими шанувальники Джексона зможуть побачити оновлений дизайн Pepsi в США і Китаї вже в найближчі кілька тижнів.

Американські фанати отримають особливий бонус, приурочений до 25-річчя мультиплатинового альбому виконавця Bad: на кожній колекційній баночці з напоєм буде поміщений код, який можна буде просканувати за допомогою мобільного телефону і завантажити музичні композиції з Інтернету.

Майкл Джексон неодноразово співпрацював з Pepsi, вперше уклавши рекламний контракт в 1983 році. Нова маркетингова стратегія компанії пов’язана з бажанням вибитися в лідери на ринку безалкогольних напоїв. У США на першому місці за обсягом продажів залишається їхній головний конкурент – Coca Cola.

За матеріалами lifenews