Новини технологій. 12 травня. Оператори мобільного зв’язку втрачають доходи від SMS-повідомлень з вини Facebook.

425 млн користувачів заходять на сайт з мобільного телефону

Про це йдеться в дослідженні консалтингової компанії Strand Consult.

Власники смартфонів все більше часу проводять в Facebook і частіше вважають за краще користуватися вбудованим функціоналом соціальної мережі, ніж відправляють платні “смски“.

Ті оператори, які вважають, що головна загроза їхньому бізнесу виходить від Google, а не від Facebook, сильно помиляються. Аналітики підкреслюють, що соцмережа перш за все є засобом комунікації, який люди використовують кожен день, щоб підтримувати зв’язок з родиною та близькими.

Решта гравців, в тому числі Skype, Twitter і MSN, поки не так важливі для мобільної індустрії в порівнянні з Facebook. Як наголошується в доповіді, з понад 800 мільйонів користувачів соцмережі по всьому світу близько 425 млн заходять на сайт з мобільного телефону.

SMS-повідомлення зможуть “вижити”, якщо включити їх в оплату тарифу, вважають в Strand, посилаючись на досвід операторів в Данії. Такий підхід призвів до того, що в цій країні майже всі абоненти купують SMS-пакет разом із щомісячною підпискою на зв’язок, не піклуючись про те, скільки повідомлень вони відправили.

За матеріалами Вести