Новини світу. 12 квітня. Відео. Американський кабельний телеканал TNT організував в бельгійському місті рекламу-флешмоб і запропонував мешканцям “додати трішки драми” до життя.

Фрагмент реклами телеканалу TNT

Мешканцям містечка запропонували натиснути на червону кнопку, яку поставили по центру площі. Над кнопкою розмістили напис “Натисни, щоб додати драми”.

“Ми розмістили велику червону кнопку на середньостатистичній фламандській площі середньостатистичного фламандського міста”, – йдеться в повідомленні телекомпанії.

Після натискання на кнопку на площі творилися несподівані речі: з мигалками виїжджала “швидка”, лікарі виносили труп, який падав кілька разів, велосипедист врізався в “швидку” і починав бійку з медбратом, з’являлася оголона дівчина на мотоциклі, приїжджав “мерс” і починав перестрілку з поліцією. В кінці вибігала футбольна команда і забирала труп з собою. Після закінчення флешмобу на стіні будівлі розгортався плакат із повідомленням про запуск каналу TNT в Бельгії та слоганом “Ваша денна доза драми”.

Представник агентства, яке організувало таку рекламу, відзначив, що флешмоб зняли 11 разів, а потім зібрали докупи найкращі кадри.

Американський телеканал TNT (Turner Broadcasting System), який спеціалізується на серіалах, з’явився в 1988 році, а в Бельгію “приїхав” 10 квітня цього року.

ВІДЕО

NewsMarket