Новини України. 23 квітня. Лише 8% опитаних громадян добре поінформовані про впровадження в Україні державної системи екстреної допомоги “112”, єдиного і безкоштовного телефонного номеру виклику екстрених служб.

Українці мало знають про систему виклику "112"

Про це свідчать результати опитування соціологічної групи “Рейтинг”.

29% опитаних знають про це в загальних рисах, ще 26% – щось чули, але зовсім мало. Водночас 37% – взагалі нічого не знають.

Найкраще поінформовані про впровадження в Україні системи «112» мешканці Заходу, Півночі та Центру, найгірше – Донбасу і Півдня. В містах більше поінформовані, ніж в селах, чоловіки більше, ніж жінки. Чим молодші респонденти, чим вищий рівень їх освіти, тим краще вони поінформовані про впровадження в Україні системи «112».

Абсолютна більшість опитаних – 72% – підтримують впровадження в Україні державної системи екстреної допомоги «112». Не підтримують – лише 10%, ще 18% – не визначилися.

Більшість опитаних наполягають на терміновому впровадженні державної системи екстреної допомоги “112” в Україні. Так, близько половини вважають, що завершити впровадження державної системи екстреної допомоги “112” в Україні потрібно вже у 2012 році, у тому числі 28% – терміново, ще до ЄВРО-2012, 19% – до кінця 2012 року.

Водночас 9% вважають, що роботи з впровадження системи екстреної допомоги “112” можна завершити протягом 2013-2014 років, а 17% – взагалі переконані, що це питання можна відкласти і на довше. 27% – не змогли визначитися з цього питання.

15 – 26 березня 2012 року було опитано 2 тисячі респондентів, віком від 18 років, у всіх регіонах України, м. Києві і Севастополі.

News Market