Новини технологій. 27 квітня. Українських інтернет-користувачів найбільше дратує текстова реклама на поштових серверах – 29%, новинних порталах – 26% і в соціальних мережах – 22%.

Реклама в інтернеті дратує українських користувачів

Такі дані отримало агентство iVOX Ukraine в ході дослідження інтернет-аудиторії в Україні з ініціативи MMR.

Дослідження було проведено в березні 2012 року шляхом анкетування більше 1 тис. респондентів.

38% опитаних зізналися, що вони ігнорують “контекстні банери”, причому 17% інтернет-користувачам вони псують настрій і дратують. І лише для 7% респондентів така реклама корисна. Вони зізналися, що за допомогою “контекстних банерів” знаходять потрібні продукти та послуги.

Молодь – люди віком до 30 років – краще за інших знаються на понятті “контекстні банери”, і частіше за інших помічають таку рекламу, але при цьому представники молодої аудиторії намагаються її ігнорувати.

За матеріалами proIT