Новини світу. 3 квітня. Компанія Pepsi випустить цього року колекційну серію банок з портретом Майкла Джексона, щоб вшанувати пам’ять музиканта, який помер у 2009 році, і відзначити 25-річчя з дня виходу альбому Bad (31 серпня 1987 року).

Майкл Джексон
Pepsi нагадає про Джексона

Дизайн банок розробляється спільно з будинком-музеєм Джексона. На банках поп-музикант буде зображений танцюючим на блакитному тлі. Як повідомляє AdAge, банки об’ємом 16 унцій (близько 470 мілілітрів) з’являться в американських магазинах в кінці травня і продаватимуться за ціною 99 центів. Колекційна серія буде випущена в обмеженій кількості.

Майкл Джексон кілька разів виступав як рекламне обличчя компанії Pepsi. У 1984 році Джексон знявся у рекламній кампанії “Нове покоління” (Next generation), відомою, в першу чергу, тим, що під час зйомок ролика волосся музиканта випадково загорілися. Пізніше Джексон знявся в ще декількох роликах для Pepsi, в якості саундтреку до яких були, в тому числі, використані його пісні Billie Jean і Bad.

У 1988 році Pepsi стала спонсором світового турне Джексона, присвяченого виходу альбому Bad. Тур, під час якого Джексон дав 123 концерту в 15 країнах за 16 місяців, став найкасовішим і найвідвідуванішим туром в історії.

Джерело Лента.ру