Новини України. 28 квітня. Нідерландська компанія NLE вибачилася за свій рекламний відеоролик під назвою “Втримай його вдома”, в якому жінок закликають умовити чоловіків не їхати в Україну – країну красивих жінок – на Євро-2012.

Нідерландська компанія закликала не їхати в Україну на Євро-2012 жартома

Про це ЛігаБізнесІнформ повідомили у прес-службі МЗС України.

“Нам стало відомо, що виник ряд непорозумінь навколо змісту і розуміння реклами. NLE хотіла б підкреслити, що реклама була задумана як жарт, і іронія в ролику є прикладом нідерландського гумору. Також звертаємо увагу, що особа, яка здійснює пошук в системі Google, є жінкою. NLE в жодному разі не хотіла образити окремих осіб або нації. Також у компанії не було наміру намагатися когось утримати від поїздки на Євро-2012 в Україну та Польщу. NLE приносить свої щирі вибачення всім, кого образила реклама в зв’язку з вищезазначеними непорозуміннями”, – йдеться в заяві компанії.

Раніше в Нідерландах на центральних телеканалах з’явилася реклама під назвою “Втримай його вдома” із закликом до жінок умовити чоловіків не їхати в Україну на Євро-2012 через те, що “ця країна сповнена красивих жінок”. Реклама транслюється у вечірній час на телеканалах NED-1 і NED-2 і належить нідерландській енергетичної компанії Nederlandse Energie Maatschappij.

У кліпі, який триває 25 секунд, з’являється Пошукова система Google і вводяться слова “ukrainian women”. Після цього на екрані з’являється велика кількість фотографій молодих привабливих напіводягнених жінок. Відеоряд супроводжується жіночим голосом, який може сприйматися як такий, що виражає зневагу і огиду. Далі в кадрі з’являється герой – Хенк Спаан, який на дивані дивиться телевізор, після чого – безпосередньо логотип NLE і зображення пропонованого контракту з подарунком – приладом з виготовлення пива. Жіночий голос за кадром пояснює, що якщо укласти контракт з компанією на три або п’ять років, то в подарунок клієнти отримають прилад з виготовлення пива, щоб не потрібно було їхати в Україну на чемпіонат Європи з футболу.