Новини технологій. 14 квітня. Компанія Microsoft зараз розглядає можливість угоди з найбільшою в світі соціальною мережею Facebook, в рамках якої софтверний гігант віддасть Facebook свій пошуковик Bing.

Microsoft не проти поміняти Bing на акції Facebook

Взамін Microsoft отримає акції соцмережі вже після того, як вона вийде на біржу.

Про це повідомив відомий аналітик CNBC Гері Камінські (Gary Kaminsky), посилаючись на власні джерела. Він також пообіцяв, що в найближчому майбутньому зможе надати додаткову інформацію з цього приводу, пише CNews.

Інші експерти відзначають, що така угода була б досить логічною і досить вигідною для Microsoft, хоча підтверджень тому, що компанія дійсно розглядає можливість такого обміну, поки немає. За словами Ріка Шерланда (Rick Sherlund) з Nomura Equity Research, Microsoft безсумнівно варто було б піти на таку угоду.

“Зараз Microsoft втрачає близько $2,5 млрд в рік на пошуковику Bing, і це дорівнює 7% операційного прибутку, так що даний показник дуже великий. Інвестори далеко не в захваті від розвитку Microsoft у цій сфері, оскільки не бачать ніякої віддачі зараз і в найближчому майбутньому”, – сказав Шерланд.

Деякі інші аналітики також говорять, що Microsoft має в своєму розпорядженні безліч інших ринків для розвитку, таких, наприклад, як операційні системи для планшетів або touch-screen технології, які виглядають набагато перспективнішими для софтверного гіганта в порівнянні з інтернет-пошуком, де безроздільно панує Google.

Крім того, в разі передачі Bing найбільшій соціальній мережі світу, Microsoft як і раніше зможе ефективно монетизувати інші свої онлайн-сервіси, такі як Xbox Live і Skype.

Шерланд вважає, що така угода може навіть допомогти Microsoft посилити конкуренцію з Google на інтернет-ринку.

“Якщо ми запитаємо себе, чому взагалі Microsoft увійшла на ринок інтернет-пошуку, то зрозуміємо, що основною причиною було бажання обмежити монополію Google і не дати цій компанії зміцнитися настільки, щоб потім наступати на ринки, де домінує Microsoft. Проте Microsoft не вдалося скласти дійсно потужну конкуренцію Google, який як і раніше займає близько 60% пошукового ринку, так чому б не допомогти в цьому Facebook, адже вона має більше можливостей для конкурентної боротьби?”, – вважає експерт.

Аналітики оцінюють, що Microsoft зможе отримати 1-2% акції Facebook, які у вихід на IPO вартуватимуть близько $75-$100 млрд. Сьогодні редмонтська компанія володіє 1,6% соцмережі.