Новини світу. 20 квітня. Голландська пивоварна компанія Heineken була змушена ініціювати спеціальне розслідування після того, як фірму звинуватили в спонсоруванні жорстоких собачих боїв.

Від компанії зажадали публічно заявити, що вона не підтримує собачі бої

Про це голландська компанія заявила на своїй сторінці в Facebook після публікації в інтернеті знімка, що демонструє наявність рекламних банерів Heineken на майданчику собаками, що б’ються.

На компрометуючому Heineken знімку зображений ринг з двома собаками, що б’ються, (імовірно, фотографія була зроблена в Монголії), який оточений рекламними банерами пивоварної компанії. Після того, як знімок з’явився в мережі, тисячі користувачів, підбурювані захисниками тварин, закликали до бойкоту продукції Heineken. Крім того, від компанії зажадали публічно заявити, що вона не підтримує собачі бої.

У Heineken заявили, що “шоковані і засмучені” подією, а також зазначили, що не підтримують подібне поводження з тваринами.

Результати розслідування, проведеного компанією, показали, що знімок, який викликав гнів у захисників прав тварин, був зроблений в Монголії. Heineken проводила офіційний захід в одному з місцевих клубів, після завершення якого клуб зайняли організатори собачих боїв. При цьому символіку Heineken просто забули прибрати.

Раніше Heineken вже звинувачували в тому, що в Іспанії компанія рекламувала своє пиво на аренах, де проводяться бої биків.

Heineken, один з найбільших виробників пива, випускає більше 250 видів пива і сидру. На даний момент на компанію Heineken працює більше 70 тис чоловік по всьому світу.

За матеріалами lenta.ru