Новини авто. 10 квітня. Volvo готується швидкими темпами збільшити свою присутність в Китаї і вважає, що шлях до досягнень лежить через бюджетний план в $11 млрд.

Geely Volvo
Geely планує вивести Volvo в топ продажів

“Ми хочемо відродити Volvo і повернути їй колишню міць”, – заявляє голова автомобільного холдингу Geely Лі Шуфу.

Він повідомив, що Geely витратить 11 мільярдів доларів на новий моторобудівний завод, розширення досліджень і розробок, а також технологічну модернізацію. Тим не менш, прес-секретар Volvo Пер-Аке Фроберг підкреслив, що компанія Volvo і сама буде надавати капітал шляхом позикових і інших коштів.

Неважливо, за рахунок чого буде здійснюватися фінансування, інвестиції ставлять за мету агресивне просування бренду на китайський ринок, де в минулому році Volvo продала 50 000 автомобілів.

Geely хоче, щоб Volvo всього за три роки охопило 20% преміум-сегменту і націлився на продаж 200 000 одиниць до 2014 року. Все це є частиною амбітного плану щодо подвоєння реалізації Volvo протягом найближчих 10 років, в рамках якого Geely також має намір заснувати новий преміум-бренд спеціально для Китаю з використанням шведських технологій. Крім того, обидві марки об’єднають свою купівельну спроможність для укладання більш вигідних угод з постачальниками. Розробка малолітражних двигунів та електромобілів також буде розподілятися між Geely і Volvo.

За матеріалами autoutro