Новини технологій. 19 квітня. Компанія Apple впоралася з проблемами в роботі онлайн-сервісу iCloud, який більше 15 годин функціонував з перебоями, що ускладнило для деяких користувачів роботу з електронною поштою, свідчить сайт технічної підтримки компанії.

За даними Apple, неполадки торкнулися не більше 1% користувачів

У повідомленні говориться, що деякі користувачі могли відчувати труднощі з отриманням пошти, бачити хибні попередження про виснаження доступного для аккаунта простору, а в деяких випадках зовсім не могли отримати доступ до своєї поштової скриньки в системі iCloud.

За даними Apple, ці неполадки торкнулися не більше 1% користувачів і приблизно до 8:50 проблеми були повністю усунені.

Сайт AppleInsider пише, що неполадки відзначалися по всьому світу, включаючи Північну Америку і Європу.

Сервіс iCloud, який повинен незабаром повністю зайняти місце свого попередника MobileMe, був запущений в жовтні 2011 року, в один час з виходом фінальної версії мобільної операційної системи iOS 5. На початку 2012 року число користувачів онлайн-служби перевищувало 85 мільйонів.

Apple iCloud дозволяє синхронізувати дані між смартфонами iPhone, планшетами iPad і персональними комп’ютерами. Ряд функцій доступний користувачеві і через веб-інтерфейс.

За матеріалами РИА Новости