Новини технологій. 15 березня. Корпорація Google внесе наймасштабніші зміни в пошукові алгоритми за всю свою історію.

Технологія семантичного пошуку ґрунтується на розпізнаванні значення слів

Таку заяву зробив старший віце-президент компанії Аміт Сінгал. Мова йде про впровадження технології семантичного пошуку, яка ґрунтується на розпізнаванні значення слів, а не на їх аналізі.

Ця система зможе давати прямі відповіді на запитання користувачів і виносити факти у верхню частину пошукової видачі. Наприклад, якщо ввести в пошуковий рядок “озеро Тахо”, нові алгоритми покажуть інформацію про його місцезнаходження, висоту над рівнем моря, середню температурі води і рівень вмісту солі. Зараз на цей запит Google видає посилання на Wikipedia, картинки і карту.

Більш того, семантичний пошук дозволить Google “по-людськи” відповідати на запитання користувачів, а не тільки надавати список посилань на сторонні сайти. Ця система також зможе зв’язувати між собою різні слова, що мають відношення один до одного – наприклад, назву компанії (Google) з іменами її засновників (Ларрі Пейдж і Сергій Брін).

Ці дані також будуть враховуватися на сторінці результатів.

При цьому компанія не збирається відмовлятися від пошуку на основі ключових слів, а мета її залишається колишньою – зробити видачу більш релевантною. Як зазначив сингал, зміни у видачі Google стануть помітні через кілька тижнів, однак на повне перетворення пошуку може піти кілька років.

За матеріалами Вести