Новини технологій. 28 березня. Голосовому асистенту майже п’ять місяців, але вже за такий короткий час він встиг обзавестися шанувальниками і затятими супротивниками.

Голосовий помічник Siri
А що ви запитуєте у Siri?

Ті, хто лають Siri мають на це свої підстави, і їхні доводи навіть цілком виправдані.

Так скільки ж тих самих людей, які нею користуються? Нові дослідження, опубліковані компанією Parks Associates, свідчать про те, що понад 87% власників iPhone 4S хоча б раз на місяць звертаються до віртуального помічника.

З опитаних 482 чоловік практично всі озвучили досить вузький набір функцій, які вони використовують в повсякденному житті.

Велика частина команд, озвучена Parks Associates, мало зацікавить наших читачів, оскільки зі списку доступних у нашій локації багато з них не функціонують. Проте найпопулярнішими і часто використовуваними виявилися “дзеркальні” програми телефону – тобто дзвінки та смс. Лише третина власників 4S здійснюють дзвінки, відправляють повідомлення і шукають інформацію в інеті за допомогою Siri щодня.

% задоволених від Siri35% користувачів сказали, що жодного разу не просили Siri організувати зустріч або включити музику.

30% користувачів сказали, що ні разу не відправляли електронну пошту через асистента, зате 26% роблять це щодня.

55% користувачів iPhone 4S сказали, що Siri відмінний продукт, яким вони могли користуватися. 9% розкритикували помічницю. Решта залишилися до неї байдужі.

Варто опустити численні скарги на те, що Siri не розуміє акценти і нечітку вимову, властиві багатьом людям, оскільки про це вже писалося багато разів. Виправдання таке – Siri є продуктом в стадії beta-тестування, а значить ще не досконала, і користується нею нечислена кількість яблучних фанатів, з iPhone 4S в руках. До речі, 37% з тих самих опитаних заявили, що хочуть і в майбутньому TV від Apple бачити вбудованого голосового помічника.

А які питання ви найчастіше задаєте Siri?