Новини технологій. 13 березня. Британське рекламне агентство Bartle Bogie and Hegarty (BBH) провело незвичайну акцію на конференції South by Southwest, що проходить в американському місті Остін.

Компанія найняла бездомних людей і перетворила їх на ходячі точки доступу Wi-Fi

Щоб забезпечити учасників SXSW мобільним інтернетом, компанія найняла бездомних людей і перетворила їх на ходячі точки доступу Wi-Fi.

В акції Homeless Hotspots взяли участь 13 добровольців з місцевого притулку для бездомних. Кожному бомжу був виданий 4G-роутер, візитна картка, а також футболка з його ім’ям і написом “Я хотспот 4G”. Вони пропонували учасникам конференції підключитися до мобільного Інтернету в обмін на невеличкий внесок (близько 2 доларів за 15 хвилин).

Щоб отримати логін і пароль до бездротової мережі, потрібно відправити SMS-повідомлення на певний номер, який був зазначений на футболці. При цьому користувач повинен був знаходиться від ходячої точки доступу не далі десяти метрів.

BBH Labs назвала свою акцію “благодійним експериментом”. Компанія платила бездомним по 20 доларів в день і залишала їм всі пожертви за послуги бездротового зв’язку.

Втім, ця ідея сподобалася не всім. Як пише The New York Times, деякі звинуватили компанію в тому, що вона експлуатує людей, перетворюючи їх на обладнання. Самі бездомні, втім, проти такої “експлуатації” не заперечували.

За матеріалами Вести