Новини України. 29 березня. Сюжет про з’їзд Партії регіонів, в якому журналіст поставив провокативне запитання Сергію Тігіпку, було знято з ефіру програми “Гроші” на “1+1”.

Тігіпко попросив "1+1" не давати сюжету про себе?

Про це повідомляє “Українська правда” з посиланням на власні джерела.

“Сюжет, у якому фігурував не лише Тігіпко, а Добкін, Ківалов, Богословська та інші “видатні” діячі сучасності, був повністю підготований до ефіру програми “Гроші”, його автором Романом Вінтонівим навіть була записана підводка у студії до сюжету”, – розповів співрозмовник.

“Але за 3-4 години до ефіру сказали, що сюжет не вийде. Причини називались різні: в ньому немає суті, він не такий по формату, поставимо пізніше… Хоча, зрозуміло, що це Сергій Леонідович образився на такий тип гумору”, – додав він.

Автор сюжету Роман Вінтонів у коментарі “УП” підтвердив, що його матеріал не вийшов в ефір.

“Редактор “Грошей” Максим Сухенко сказав, що сюжет неформатний”, – розповів журналіст.

У свою чергу Сухенко підтвердив, що зняв сюжет у день ефіру.

“Вінтонів до нас потрапив зі “Сніданку з 1+1”. Там був цікавий жанр стьобу. Наша програма “Гроші” – це програма економічних розслідувань. Ми йому замовляли матеріал. Він його зняв фактично таким самим, як він робив для “Сніданку”, – зазначив Сухенко.

“У цьому сюжеті не було, на жаль, ні грошей, ні розслідування. Він веселий, стьобний, ми посміялися, але оскільки він абсолютно не в нашому форматі, редактор прийняв рішення його в ефір не ставити”, – сказав він.

Сухенко також зазначив, що програма “Гроші” не збирається відмовлятися від послуг Вінтоніва.

У сюжеті Вінтоніва йшлося про останній з’їзд Партії регіонів, на якому було оголошено про перехід до них “Сильної України” віце-прем’єра Сергія Тігіпка.

Журналіст у властивій йому провокативній манері запитав у Тігіпка, чи збирається він після вступу до Партії регіонів змінити прізвище на “Янукович”. Тігіпко не відповів і роздратовано відійшов від журналіста.