Новини спорту. 26 лютого. Успішна підготовка до Євро забезпечує стабільне зростання репутаційного індексу України серед населення країн Великої Вісімки.

"Ми чекаємо на Євро"

Протягом останніх років він збільшується в середньому на 6,7% – свідчать дані міжнародної консалтингової компанії Reputation Institute, яка щорічно досліджує міжнародну репутацію України.

За словами директора з маркетингу та партнера Reputation Capital Олексія Чуєва, завдяки Євро найбільше зростання репутації ми спостерігаємо в Росії, Італії та Франції.

“Останні кілька місяців Україна проводить активну промоційну кампанію Євро-2012 серед світового співтовариства. Ми очікуємо, що така реклама позитивно вплине на міжнародний імідж та репутацію України“, – зазначив Чуєв.

У свою чергу, як акцентував партнер CFC Consulting Костянтин Грідін, зростання популярності та формування позитивного іміджу України залежить не від рекламних кампаній і самої підготовки до чемпіонату, а від того, наскільки успішно Україна прийме гостей і проведе турнір.

“Щоб змусити споживача спробувати цукерку, виробники роблять привабливу обгортку. Але коли цукерку з’їли, ми забуваємо про обгортку і пам’ятаємо тільки смак. Інформаційна кампанія до Євро – це обгортка. Що імідж України отримає в результаті проведення чемпіонату – залежить вже тільки від якості самої “цукерки”, – зазначив Грідін.

Джерело kyivpost