Новини України. 23 лютого. Оператору служби охорони, яка обслуговує відділення ПриватБанку в Донецьку, довелося два рази викликати наряд міліції під час нападу на банк.

Міліціонер зі здивуванням відреагував на звістку про труп

Нагадаємо, 29 грудня 2011 року, на одне з відділень ПриватБанку в Донецьку напали, вбивши при цьому п’ять осіб.

Про те, як міліція відгукнулася на повідомлення про напад, стало відомо після того, як сайт security-ua опублікував аудіозапис розмови оператора компанії “Нові технології охорони” з правоохоронцями.

Працівник міліції спершу просив уточнити інформацію щодо злочину, відмовившись прийняти повідомлення. Пізніше він зі здивуванням відреагував на звістку про труп і перепитав, чи раптом зловмисники не вкрали грошей.

Переговори чергового компанії “Нові технології охорони” з черговим міськвідділу МВС:

Пізніше прес-служба Донецького міського управління міліції повідомила, що за неправильний прийом повідомлення про напад на банк черговий відділку отримав дисциплінарне покарання.

“29 грудня 2011 року о 15:04 в чергову частину Ворошиловського РВ надійшов дзвінок про те, що стався збройний напад на банк. Отримавши первинну інформацію, черговий передав її наряду ДСО (Державна служба охорони), який ніс службу у Ворошиловському районі, а також зібрав слідчо-оперативну групу і направив на місце події. Час прибуття групи склав менше 10 хвилин”, – повідомили в міліції.

У прес-службі зазначають, що “у зв’язку з частими помилковими зверненнями до міліції, з метою встановлення, чи не є таким дзвінок, що надійшов, черговий деякий час утримував оператора, який телефонував, на зв’язку”.

За матеріалами security-ua