Новини технологій. 15 лютого. Сьогодні з’явилася інформація про те, що найбільший вітчизняний оператор стільникового зв’язку уклав договір з Apple про візуалізацію стандартної послуги “голосова пошта”.

MTC
MTC купує сервіси у Apple

Активація вбудованої програми дозволить керувати голосовими повідомленнями також, як і стандартними iMessage і SMS.

Раніше російським користувачам iPhone ця послуга була недоступна, в силу того, що в операторів була відсутня необхідна програмна платформа і не було потрібних домовленостей з Apple.

Платформа, що дозволяє надавати даний вид послуг, обійшлася МТС, ну багато ні мало, в $500 тис.

Свій коментар з приводу нового сервісу сьогодні дала прес-секретар МТС-Росія Валерія Кузьменко:

Йдеться про домовленість з компанією Apple по активації для користувачів МТС вбудованого в iPhone сервісу “Голосова пошта” (або Автовідповідач):

МТС домовилася з Apple про активацію вбудованої програми для голосової пошти (функція Автовідповідач) для російських абонентів і впровадила ІТ-рішення для «візуалізації» голосової пошти для абонентів більшості смартфонів – на російському ринку цей сервіс в iPhone доступний тільки абонентам МТС.

Абонент може керувати голосовою поштою і отриманими голосовими додатками за допомогою зручного мобільного застосування – по аналогії з смс-повідомленнями або електронною поштою додаток дозволяє прослуховувати, пересилати або видаляти голосові повідомлення, вибирати їх черговість і відповідати на них, записувати вітання і т.п.

Підключення і перший місяць використання послуги безкоштовні, а от подальша абонплата становитиме $1/міс. Трафік, споживаний додатком, не тарифікується в будь-якому регіоні Росії у внутрішньомережному роумінгу.

Цікаво буде почути думки російських читачів, які користуються даним видом послуги на iPhone. Наскільки для них спростилася процедура прослуховування та запису голосових повідомлень.

Якщо дана послуга набуде популярності в Росії, то, гадаємо, найближчим часом можна очікувати доступності даної програми і для українських абонентів MTC.