Новини світу. 13 лютого. Американське представництво корпорації McDonald’s недавно запустило рекламу, в якій говорилося, що з’їсти курячий фастфуд, що продається в закусочній, набагато безпечніше, ніж погладити бультер’єра.

Зрозуміло, собаківники не могли не образитися на таке порівняння. У Facebook створили спеціальну групу “Пітбуль проти McDonald’s”.
Як пишуть американські журналісти, McDonald’s давно бореться з іміджем виробника шкідливої їжі, який у неї стійко склався за останні роки. Особливо в США, де у гамбургер-імперії безліч конкурентів, що пропонують своїм клієнтам здоровішу їжу.
Однією з останніх знахідок рекламників компанії став ролик, в якому говорилося, що з’їсти фірмову курячу закуску від McDonald’s набагато безпечніше, ніж погладити бультер’єра. Провокаційна реклама викликала хвилю протесту з боку власників цих не надто сумирних тварин. Власники пітбулів написали відкритий лист представникам корпорації, в якому заявили, що McDonald’s шкодить образу їхніх домашніх тварин і просто залякує громадян.
Обурені американці навіть створили спеціальну групу в Facebook під назвою “Пітбуль проти McDonald’s”, в яку вступили понад 10 000 чоловік. В результаті компанія публічно вибачилася перед любителями собак і відкликала рекламу з теле- і радіоефіру. Цікаво, що в рекламі говорилося також, що їжа від McDonald’s настільки ж безпечна, як гоління голови і бажання назвати свого сина Стью.
Любителі ходити голеними і мільйони Стью по всій Америці чомусь ніякого невдоволення рекламою McDonald’s не висловили.
Реклама McDonald’s по радіо:
ВІДЕО
За матеріалами Вести, NewsMarket