Новини авто. 2 лютого. BMW не вдалося втримати лідерство над Mercedes-Benz в продажах автомобілів класу люкс в США.

BMW поступилося позицією "люкс" лідера в США

Нагадаємо, “баварці” стали номером один в Америці в грудні минулого року.

Водночас в січні ріст продажів BMW в США склав 3,1% – 16 тисяч 405 авто. Тоді як Daimler продав на 24% “мерсів” – 20 тисяч 306 штук. Значну роль відіграла модель C-класу: за даними Mercedes-Benz замовлення на неї зросли на 56%.

Минулого року продажі BMW виросли на 13%, зокрема завдяки оновленій моделі BMW X3. Компанія продала майже 248 тисяч авто і посунула лідера ринку США в сегменті “люкс” Lexus, який 11 років впевнено лідирував.

Через землетруси в Японії, Lexus впав на 13% і продав 198 тисяч авто в 2011 році. В січні цього року замовлення на Lexus знизилися на 4,6% і склали 12 тисяч 274 машини.

Відзначимо, що минулий рік Mercedes завершив на другому місці, продавши на 2,7 тисяч авто менше ніж BMW.

Ще один розкішний бренд – Audi, який минулого року вийшов на перше місце в Китаї, показав приріст продажів на 20% в січні і продав 9 тисяч 354 авто.

NewsMarket