Новини технологій. 22 лютого. Розумні телефони давно вже намагаються витіснити з ужитку старі добрі “мобілки”, що відправляють смс і здійснюють дзвінки.

користувачі смартфонів
Користувачі смартфонів

І вже ні для кого не дивний той факт, що обзаводиться новими модними девайсами в основному молодь. Компанія Nielsen не стала довіряти спільної думки і провела власне дослідження, вивчивши споживчий ринок смартфонів і самих споживачів.

Опитавши 20 тис. власників мобільних телефонів в США, Nielsen оприлюднила вельми цікаві дані: 48% виявилися користувачами “розумних телефонів”, 66% з яких потрапили у вікову категорію 25-34 року.

Користувачів смартфонів - у розрізі вікових групБільш юний прошарок у віці 18-24 розсташувався на другому місці з 62%. Замикає трійку група середніх років 35-44 – 58%. У зв’язку з особливостями сучасних девайсів, літні люди від 65 років і старше, складають всього лише 22% користувацького ринку смартфонів.

До речі, та сама лідируюча група користувачів віку 25-34, є ще й найбільш забезпеченою. Згідно все того ж дослідження, річний дохід 80% учасників цієї категорії перевищує $ 100 тис, менше $ 15 тис. отримує лише 43%. Найбільш малозабезпеченим прошарком користувачів виявилися літні люди. Дохід більше $ 100 тис. має лише 38% з них.

Користувачів смартфонів - за віком та доходомДо речі, чимала кількість опитаних виявилися новоспеченими власниками смартфонів, тобто придбали гаджет протягом останніх трьох місяців. Лідерами в цій категорії з 80% показником, стали дві молоді групи 18-24 і 25-34.

Провівши таке дослідження в нашій країні, можливо, статистичні дані були б іншими, але, оскільки ринок США в достатній мірі показовий, їхні дані нам не менш цікаві.

NewsMarket, Nielsen