Новини політики. 16 лютого. Заступник голови Верховної Ради, один з лідерів партії “Всеукраїнське об’єднання “Батьківщина” Микола Томенко вважає зовнішню рекламу занадто дорогою і неефективною для “Батьківщини”.

"Батьківщина" робитиме основний упор на діалог із суспільством

Про це йдеться в повідомленні його прес-служби, інформує Сегодня.

Зовнішня реклама – надто дороге і неефективне задоволення для опозиційної партії”, – сказав віце-спікер, відповідаючи на питання, як “Батьківщина” організовуватиме виборчу компанію з виборів Ради.

Томенко підкреслив, що завжди критично ставився до зовнішньої реклами, і на сьогоднішній день широке використання цього методу політичної агітації для опозиції невиправдано.

“Сьогодні, в умовах погіршення соціально-економічної ситуації і зубожіння людей я переконаний, що опозиція повинна захищати громадян конкретними вчинками та діями, а не дорогою зовнішньою рекламою”, – зазначив він.

За словами віце-спікера, в ході передвиборної компанії його політична сила робитиме основний упор на діалог із суспільством, зустрічах з людьми, вирішенні конкретних питань.

Нагадаємо, проведення виборів Ради заплановано на 28 жовтня 2012.

Виборча кампанія починається за 90 днів до виборів.