Новини економіки. 13 січня. Відповідно до українського законодавства, сири, які насправді є “сирним продуктом” мають містити відповідний підпис.

Українці переважно орієнтуються не на якість, а на ціну

Виробники чи торгові мережі які цього не роблять – вдаються до фальсифікації. Про це сказав голова Державної ветеринарної та фітосанітарної служби Іван Бісюк.

“На полицях дуже багато сирного продукту. І відтак повинен бути серйозний контроль за тим, що продається на полицях українських магазинів. Згідно із законодавством, він повинен бути підписаний”, – зазначив Бісюк.

Він зауважив, що коли виробники або торгові мережі не підписують назви “сирний продукт”, а не “сир” або “спред”, чи “масло”, це є фальсифікацією.

Водночас, президент асоціації “Український клуб аграрного бізнесу” Алекс Ліссітса наголосив, що велика кількість сирного продукту на полицях українських магазинів зумовлена низькою платоспроможністю українського покупця.

“Коли кінцевий споживач приходить до магазину, то він орієнтується, перш за все, не на те, що написано на продукті, не на якість, а на ціну”, – зазначив експерт.

Також він наголосив, що за даними асоціації саме торгові мережі, а не виробники, пишуть виключно назву “сир” без жодної примітки, що це таке.

“Слово “сирний продукт” просто забувають написати”, – зауважив Ліссітса.

Джерело УНН

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.