Новини світу. 17 січня. Ресторани McDonald’s  у Великобританії замість іграшок почаликласти у свій дитячий набір «HAPPY MEAL» дитячі книги.

Під час епідемії ожиріння у дітей - це однозначно жахлива маркетингова стратегія

Багато критики миттю обрушилися на компанію, вважаючи, що McDonald’s використовує книги, щоб привчити дітей до нездорового харчування.

Тим часом, згідно з опитуванням благодійного фонду National Literacy Trust, 4 млн дітей у Великобританії не мають власних книжок, або їм просто не читають їх.

Експеримент триватиме до початку лютого. Крім книги для дітей в набір входить маленька пальчикова лялька одного з героїв, про який розповідає книжка. Це зроблено для того, щоб батьки могли пограти з дитиною.

Видавництво HarperCollins випустить 9 млн книг, які протягом 4 тижнів за допомогою McDonald’s повинні отримати діти.

Директор благодійного фонду National Literacy Trust висловився на підтримку рекламної кампанії. На його думку, шкода від харчування в McDonald’s просто мізерна порівняно з можливими позитивними наслідками цієї затії. Адже в багатьох сім’ях вже давно ніхто не читає дітям книжки.

Таку позицію критикує директор кампанії здорового дитячого харчування Чарлі Пауелл.

«Під час епідемії ожиріння у дітей – це однозначно жахлива маркетингова стратегія», – заявив у свою чергу Чарлі Пауелл.

За матеріалами euromag