Новини авто. 19 січня. Реклама автомобіля Citroen була заборонена, після того, як викликала епілептичний напад у одного з глядачів.

Реклама Citroen DS4 викликає епілепсію

Служба нагляду за рекламою повідомила, що компанія порушила правила, за якими в рекламі не повинні міститися візуальні ефекти або технології, які можуть вплинути на здоров’я глядачів.

Реклама Citroen DS4 з’явилася на каналах Sky, Watch, ITV, Quest і UK Gold. У ній були показані сцени, які швидко змінюються, зі словом «Yes», що спалахує на екрані в різних формах.

Десять глядачів звернулися до Британського комітету з рекламних стандартів (ASA) зі скаргою на те, що спалахуючі картинки викликали напад симптомів фоточутливої ​​епілепсії, а один з глядачів відчув напад. Правило рекламної індустрії свідчить: «Реклама не повинна включати візуальні ефекти або технології, які можуть вплинути на цільову аудиторію з фоточутливою ​​епілепсією».

Тим не менш, телекомпанії сказали, що реклама була допущена до ефіру після проходження перевірки, яка включає аналіз спалахів і малюнків. Однак експерти Ofcom сказали, що проходження автоматичного тестуючого обладнання не гарантує, що оголошення буде відповідати вимогам.

За їхніми словами кадр з великим Yes не порушує стандарти, на відміну від картинки з безліччю слів Yes. Ofcom знайшли в рекламі три порушення, які необхідні для її заборони.

ВІДЕО

За матеріалами euromag