Новини світу. 23 січня. Путівки «all inclusive» серед покоління Facebook вважаються вчорашнім днем.

Молодь хоче не "інклюзив", а "ексклюзив"

Відпустка у вигляді вечірки на три дні, мандри джунглями з рюкзаками за спинами, пригоди під пальмами чи поїздки в рамках різних гуманітарних проектів у кризові регіони. Те, що молоді люди сьогодні планують для свого відпочинку, зазвичай не має нічого спільного з класичними уявленнями про відпочинок.

Чи означає це для туристичної галузі, що вона стане непотрібною поколінню Facebook? Ні, переконані дослідники.

Утім, галузі необхідні будуть радикальні зміни, аби підлаштуватися під інтереси молодих. Адже саме подорожі мають нині величезний потенціал стати символом статусу серед молоді, вважає Кристіан Мельхерс з Інституту ринкових досліджень Zweieinheit у Берліні.

Мельхерс на замовлення TUI провів дослідження про нові види відпочинку молодих людей віком від 15 до 35 років. Одне з питань, яке він досліджував, – яку роль при цьому відіграють соціальні мережі. За його висновками, класичні путівки «all inclusive» з басейнами, розважальною програмою й лежанням на пляжах – це вже вчорашній день. Молоді люди хочуть самі брати участь у формуванні свого відпочинку – настільки, наскільки це взагалі можливо, не відмовляючись водночас від опції «гарантія того, що задумане вдасться». Саме на Twitter або Facebook активно шукаються такі гарантії – у формі виставлених тут фотографій та описів.

«Таку ж опцію їм могли б запропонувати туристичні бюро», – каже Мельхерс.

Якомога більше пригод і якомога менше ризику – таке туристичне гасло покоління Facebook. При цьому слід не забувати про роль соціальних мереж.

«Нині серед молоді модним вважатися мати імідж такого собі світового подорожувальника або космополіта, який чітко знає, куди податися в глобалізованому світі», – каже дослідник.

Подорожі – це добрий засіб презентувати себе на Facebook та Со. у правильному іміджевому світлі. Путівка як стандартизований «напівфабрикат» нині не в моді, і туристичні агенції мають відходити від цього іміджу, переконані фахівці. Саме соціальні мережі пропонують туристичним агентствам можливість презентувати себе так, щоб з ними рахувалися при складанні особистого плану подорожей.

Експерт з туризму Карл Борн з профільної вищої школи Верніґероде переконаний, що туристичні агенції активніше мають позиціонувати себе на Facebook та Со.

«При цьому йдеться не стільки про те, що користувачі мають купувати квитки, скільки про формування громадської думки, на яку можна вплинути завдяки комунікації в соціальних мережах», – стверджує він.

Джерело  dw-world.de