Новини здоров’я. 5 січня. Офісні працівники потопають під напливом імейлів та іншої інформації.

Надлишок інформації став причиною психологічних розладів серед працівників

Потоки інформації, постійні наради та онлайн режим підвищують рівень стресу – і як наслідок, тиснуть на психіку.

Психологи попереджають, що надлишок інформації стає справжньою проблемою для сучасних людей і для бізнесу. Як показують дослідження, проведені в Австралії та Новій Зеландії, 40% компаній страждають від цієї проблеми. 81% компаній роздумують над тим, як впоратися з напливом інформації. Два роки тому ця проблема хвилювала 68% компаній.

На думку експертів, надлишок інформації став причиною психологічних розладів серед працівників, і в майбутньому ця проблема лише посилитися. У середньому офісні працівники отримують близько 36 імейлів в день і величезні обсяги іншої інформації. Якщо додати до цього соціальні мережі, мобільні телефони, щоденні збори, не дивно, що люди не справляються з кількістю даних, які вони отримують.

Більшість людей визнає, що надмірна кількість інформації знижує якість їх роботи, деморалізуючи ти виснажуючи їх.

За матеріалами zdravoe