Новини України. 25 січня. У кримських друкованих ЗМІ часто публікується немаркована реклама операторів мобільного зв’язку, комерційних банків, “Фронту змін” та Наталії Королевської.

Про це йшлося під час засідання “круглого столу” в рамках проекту “Моніторинг порушень професійних стандартів та етики – замовних матеріалів (“джинси”) у друкованих ЗМІ Криму і Севастополя” в Сімферополі.
Так, за словами одного з експертів проекту, журналіста і викладача факультету слов’янської філології та журналістики Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського Ольги Володченко, моніторинг показав, що у кримській пресі частіше зустрічається комерційна “джинса”, а не політична.
“Хто замовляє її? Це мобільний зв’язок, банки тощо”, – заявила Ольга Володченко.
І додала: “Серед замовників політичної “джинси” лідирували Королевська, Віктор Медведчук, політична партія “Фронт змін”.
Зокрема, згідно з даними моніторингу, у вересні в виданнях виявили 58 матеріалів даного характеру (у тому числі 53 статті – комерційна “джинса”), в жовтні – 65 (56), в листопаді – 71 (59), в грудні – 81 (67).
Моніторинг з виявлення немаркованих матеріалів проводився протягом 4-х місяців (вересень-грудень 2011 року). Для аналізу обрали 8 суспільно-політичних друкованих ЗМІ півострова: “Кримська правда”, “Кримський час”, “Перша кримська”, “Події”, “Голос Криму”, “Кафа”, “Алуштинський вісник”, “Севастопольська газета”.
Проект організований “Асоціацією вільних журналістів Криму” за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.
“Асоціація вільних журналістів” заснована в 1994 році, об’єднує близько 30 кримських журналістів, які співпрацюють з республіканськими, загальноукраїнськими і зарубіжними ЗМІ.
За матеріалами Новости Крыма