Новини України. 23 січня. ТОВ “Львівські автобусні заводи” звинувачує комунальні підприємства в неналежній експлуатації автобусів.

В ЛАЗі пояснили, чому автобуси ламаються

Так в ЛАЗі відреагували на повідомлення про те, що автобуси, виготовлені їхнім заводом до Євро-2012, вже несправні.

“Львівське комунальне підприємство АТП №1 нещадно відноситься до нових автобусів виробництва ЛАЗ. Техніка, яка перебуває на балансі міста експлуатується з серйозними порушеннями норм. Автобуси постійно перевантажуються, заміна запасних деталей проводиться без погодження з виробником, ігнорується проведення планового технічного обслуговування транспорту та їхніх комплектуючих частин”, – повідомили NM в прес-службі ЛАЗу.

В компанії інформують, що фахівці заводу ЛАЗ інспектували комунальне підприємство і оглянули дев’ять автобусів, що не вийшли на маршрути міста.

“Усі машини ЛАЗ, які простоювали на території АТП були пошкоджені внаслідок некоректної експлуатації, що не є виною виробника та не підлягає гарантійному обслуговуванню”, – відзначають представники підприємства.

Зокрема, за інформацією компанії, у шести автобусах розбите скло – 2 бокових, 1 лобове та 3 дверних. У зв’язку з порушенням норм експлуатації та невчасним проведенням регламентних робіт в одному з автобусів вийшов з ладу основний кронштейн та трос системи ТДК німецького виробництва. Ще один автобус був пошкоджений після того, як переповнений пасажирами, наїхав на відкритий люк. В результаті ДТП рама заднього моста була деформована та з’явилася тріщина.

“Окрім того, в одному з автобусів виникли проблеми із запуском двигуна німецького виробництва Deutz. Схоже, що через використання неякісного пального, яке могло містити воду та парфіни, система контролю заблокувала двигун чим застерегла його поломку. На прохання заводу ЛАЗ з Києва були викликані фахівці компанії Deutz, які проведуть аналіз несправностей у двигуні та відновлять його роботу”, – пояснюють в прес-службі ЛАЗу.

Незважаючи на перелічені проблеми з транспортом, які виникли у комунального підприємства, його представники не зверталися до “Львівського автобусного заводу” за допомогою по ремонту машин. Відтак дев’ять автобусів простоювали на території комунального підприємства та не експлуатувалися.

“До цього часу у нас не виникало жодних проблем у роботі з АТП №1. Ми надали Львову нову сучасну техніку, але потрібно розуміти, що вона набагато складніша в експлуатації та потребує відповідних навиків. Завод завжди йшов на зустріч АТП. В найкоротші терміни проводив ремонтні роботи після ДТП чи після ушкоджень в результаті некоректної експлуатації. Проте, останнім часом, як мінімум місяць, таких звернень до нас не надходило. Як результат, дев’ять автобусів з розбитим склом, пошкодженим кузовом, вузлами стояли в АТП “під плотом”” – прокоментував генеральний директор Львівського автобусного заводу Ігор Малець.

Представники підприємства також повідомляються, що львівським комунальним підприємством не було підписано угоду на гарантійне обслуговування машин з сервісним центром заводу ЛАЗ, хоча такий документ був надісланий на адресу АТП. Такі ж сервісні угоди не були підписані з фірмами-виробниками вузлів та агрегатів Deutz Wabco та ZF. У зв’язку з цим компанії відмовляються здійснювати безкоштовне гарантійне обслуговування своєї продукції на автобусах ЛАЗ, які експлуатує Львів.

“Зважаючи на те, що АТП №1 не проходить плановий техогляд машин, як це передбачено сервісною книжкою, ЛАЗ та фірми-виробники основних вузлів та агрегатів не можуть нести відповідальності за техніку та обслуговувати її в гарантійний період”, – повідомляють в прес-службі.

За словами, Ігоря Мальця на сьогодні АТП №1 не сплатило ще жодного рахунку за усі ліквідовані неполадки, що виникли в результаті некоректної експлуатації автобуса.

“Львів досі винен “Львівському автобусному заводу” суму у розмірі 12,5 млн. грн.. за автобуси до Євро – 2012. У той же час, на маршрути міста випускають старі бувші у вжитку автобуси, які відповідають дуже низьким екологічним стандартам”, – обурюються в компанії.

Нагадаємо, У 2010 році ЛАЗ і Кабінет міністрів за ​​підтримки віце-прем’єра і міністра інфраструктури Бориса Колеснікова підписали меморандум про постачання 1,5 тис автобусів та 500 тролейбусів для чотирьох українських міст, у яких проводитиметься Євро-2012.

NewsMarket