Новини України. 30 січня. Кількість автобусів та тролейбусів, які ТОВ “Львівські автобусні заводи” планує виготовити для Києва, Львова, Харкова та Донецька зменшилася до 1 тисячі штук.

Про це розповів генеральний директор ТОВ “Львівські автобусні заводи” Ігор Малець.
За його словами, кількість автобусів, яку планують виготовити для міст Євро-2012 зменшилася до 1 тисячі штук. Їх виробництво хочуть завершити в квітні цього року.
“Все зменшилося сугубо під кошти. Яке фінансування дали, під таке фінансування зменшилася кількість. В цьому році ще кошти довиділяють. Взагалі планувалося 1800, потім 1500, а потім менше тисячі одиниць склало фінансування”, – розповів Ігор Малець.
Станом на сьогодні виділили більше 1 мільярда гривень.
“Я думаю, загалом 1,5 мільярди гривень буде”, – сказав Ігор Малець.
Автобуси коштують від 2,2 мільйонів гривень за 12-метровий автобус до 4,5 мільйонів гривень – за 18-метровий.
Керівництво заводу хоче, щоб ще по сотні автобусів замовили Львів та Київ. Своє замовлення частково проплатив Донецьк. Також підприємство завершує виробництво тролейбусів для Харкова.
“Автобуси для них (Донецька – ред.) вже на конвеєрі. Закінчуємо тролейбуси для Харкова. В кожне місто йде 300 одиниць. Десь більше, десь менше”, – сказав Ігор Малець.
“В Харкові і Донецьку нормально до цього віднеслися. Але в них транспорт вже такий нікудишній. Я був в парку і там, і там. Наші тролейбуси просто оживили ці міста”, – додав він.
Водночас Львів, з запланованих 130 штук, поки що купив 33 автобуси. Планується, що місто купить ще 60 тролейбусів (сьогодні у Львові їздить один тролейбус виробництва ЛАЗ). Зараз про це ведуться переговори, але, за словами Малеця, поки не підпишуть контракт і не буде попередньої оплати, завод тролейбуси виробляти не почне.
Ігор Малець зауважив, що у міста надходять автобуси та тролейбси однакової комплектації: всі в стандарті Євро-3, всі з кондиціонерами, всі тролейбуси з двигунами змінного струму.
“Всюди є люки, кондиціонери, ручки, сидіння всі однакові, німецького виробництва. Ми не ставимо львівські бо вони не ходять довго, а німецькі два сезони відкатують нормально”, – сказав він.
Сьогодні ЛАЗ виготовляє близько 100 автобусів та тролейбусів в місяць.
Нагадаємо, між Львівською міською радою та ЛАЗом виник конфлікт щодо несправності деяких машин куплених до чемпіонату Євро-2012. Міська влада не хотіла за власний кошт ремонтувати автобуси які зламалися. Водночас представники ЛАЗу заявили, що львівське підприємство АТП-1 неправильно експлуатує машини, зокрема погано замінюється масло та фільтри, що призвело до пошкодження форсунків та паливних насосів. Згодом представники Львова погодилися оплатити ремонт автобусів.
Нагадаємо, У 2010 році ЛАЗ і Кабінет міністрів за підтримки віце-прем’єра і міністра інфраструктури Бориса Колеснікова підписали меморандум про постачання 1,5 тис автобусів та 500 тролейбусів для чотирьох українських міст, у яких проводитиметься Євро-2012.
NewsMarket