Новини авто. 9 січня. Компанія Ford представила седан Fusion наступного покоління, «жива» прем’єра якого відбудеться на автосалоні в Детройті.

Ford представила седан Fusion

Ця модель стане першою в модельному ряді американського автовиробника, яка випускатиметься відразу в трьох версіях – у вигляді стандартної бензинової модифікації, а також у вигляді простого гібрида і гібрида, що заряджається від розетки.

Зовнішність автомобіля виконана в стилі концепт-кара Ford Evos, представленого в кінці літа 2011 року. Раніше представники «Форда» заявили, що «Ф’южн» стане першою моделлю, яка отримає зовнішність, близьку до «Евосу». Ключовими елементами нового стилю стали зміщена вгору і перевернута трапеція решітки радіатора, вузькі фари головного світла і характерна форма протитуманних фар.

Бензинова версія буде доступна з трьома двигунами на вибір. Базову комплектацію оснастять 2,5-літровою “четвіркою” потужністю 170 кінських сил, що працює в парі з шестиступінчастим «автоматом». Крім того, клієнтам запропонують модифікації з 1,6-літровим мотором потужністю 179 кінських сил і дволітровим 237-сильним двигуном (обидва – сімейства EcoBoost). Ці агрегати також будуть доступні з шестиступінчастою АКПП, проте для 1,6-літрової версії передбачена і шестиступінчаста “механіка”.

Стандартом для всіх модифікацій стане передній привід. При цьому дволітровий двигун буде доступний з повнопривідною трансмісією.

Гібридні версії автомобіля – Hybrid і Energi – будуть оснащуватися силовою установкою, що складається з дволітрової «четвірки», що працює по циклу Аткінсона, і електродвигуна. При цьому бензиновий двигун являє собою модифікований агрегат, який встановлюється на нинішнє покоління гібридного «Ф’южн». Загальна потужність гібридної установки складає 185 кінських сил.

Головна відмінність версії Energi – здатність заряджатися від розетки. Витрата палива простого гібрида в місті становить п’ять літрів на сто кілометрів, при цьому, за інформацією автовиробника, без підключення бензинового двигуна автомобіль може розвивати швидкість до 90 кілометрів на годину.

Гібридний седан, що підзаряджається, витрачає в бензиновому еквіваленті 2,35 літра на сто кілометрів. На повністю зарядженому акумуляторі без дозаправки такий «Ф’южн» здатний проїжджати до 750 кілометрів.

За матеріалами motor