Новини України. 23 грудня. Міністерство інфраструктури України вводить нову класифікацію пасажирських поїздів.

Міністерство інфраструктури вводить нову класифікацію пасажирських поїздів

Відповідний наказ “Про затвердження змін до правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України” підписав віце-прем’єр-міністр України – міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Як повідомляє прес-служба міністерства, документ вже зареєстрований Міністерством юстиції України, а набуде чинності він з дня його офіційного опублікування.

Отже, пасажирські поїзди будуть мати таку класифікацію:

Інтерсіті + (ІВ +) – це денний швидкісний поїзд, що курсує в прямому повідомленні. Вимоги: маршрутнаяскорость 90 км/год і більше при допустимій швидкості до 200 км/год, вагони з місцями для сидіння 1-го і 2-го класу.

Інтерсіті (ІС) – денний швидкісний поїзд, що курсує в прямому повідомленні. Вимоги: маршрутна швидкість 80 км/год і більше при допустимій швидкості до 160 км/год, вагони з місцями для сидіння 1-го і 2-го класу з можливим включенням вагонів 3-го класу.

Приміський поїзд (П) – поїзд, сформований з вагонів, призначених для перевезення пасажирів і ручної поклажі (багажу) у приміському сполученні.

Міський поїзд (М) – поїзд, сформований з вагонів, призначених для перевезення пасажирів і ручної поклажі (багажу) у міському сполученні з певною кількістю місць для сидіння.

Регіональний експрес (РЕ) – денний швидкісний поїзд, що курсує в прямому та місцевому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 70 км / год і більше при допустимій швидкості до 140 км / год, вагони з місцями для сидіння 2-го і 3-го класу з можливим включенням вагонів 1-го класу.

Регіональний поїзд (P) – денний прискорений поїзд, який курсує в прямому та місцевому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 50 км / год і більше при допустимій швидкості до 140 км / год, вагони з місцями для сидіння 2-го і 3-го класу.

Нічний експрес (НЕ) – нічний швидкісний потяг, що курсує в прямому та місцевому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 70 км / год і більше при допустимій швидкості до 200 км / год, вагони РІЦ, СВ і купейні.

Нічний швидкий (НС) – нічний швидкий поїзд, що курсує в прямому та місцевому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 50 км/год і більше при допустимій швидкості до 140 км/год, вагони СВ, купейні та плацкартні.

Нічний пасажирський (НП) – нічний поїзд, що курсує в прямому та місцевому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість до 50 км/год при допустимій швидкості до 140 км/год, вагони купейні та плацкартні з можливим включенням вагонів СВ.

Кожен тип поїзда матиме індивідуальну емблему (символіку) і однотипне оформлення складу. На вагони, які включені до складу поїзда, в певних місцях будуть нанесені значки для ідентифікації пасажирами типу поїзда, категорії вагона та послуг. Значками позначаються: місця для сидіння і клас вагона спальні місця і категорія вагона місця для пасажирів з дітьми; заборону куріння; вагон-ресторан; вагон-бар; кондиціювання повітря; вагон з місцями для перевезення велосипедів; вагон з купе для перевезення пасажирів-інвалідів; вагон з наданням послуг WiFi-інтернету.

Також у змінах до правил прописано обов’язки провідників / стюардів швидкісних пасажирських поїздів.

Джерело Сегодня