Новини України. 24 грудня. «Ікра чорна, ікра червона, ікра заморська, баклажанна»: напередодні 1 січня думки співвітчизників зайняті банкетом.

Олів'є залишається незмінною стравою Нового року

За даними Yandex, під Новий рік і Різдво українці набагато частіше забивають у пошуковик святкові страви. Скажімо, попит на олів’є в грудні-січні збільшується в 2,5-5 разів! Деякі шукають «правильний» або «справжній» олів’є. Срібний призер святкового столу – «шуба», а от популярний в Союзі холодець поступився місцем «капіталістичним» – лососеві і форелі. З року в рік зростає і популярність печериць, причому фаршированих.

Щодо випивки. Коктельний «п’єдестал» виглядає так: «Мохіто», «Маргарита» і «Текіла-бум». А ось напої з чуттєвими назвами «Секс на пляжі», «Кривава Мері», «Занепалий ангел» посіли 9-е і 10-е місця в коктейльній першості. Але повернемося до загального «забігу»: отже, шампанське, без якого бій курантів, здавався б, неможливий, зайняло аж дев’яте місце, поступившись самогону. Менше шампанського українці люблять тільки абсент. Ще одна цікава деталь: пиво українці люблять більше, ніж коньяк (3 і 4 місця), а лікер і віскі шукають частіше, ніж горілку (5-7 місця відповідно). Цікаво, що питні пристрасті українців різняться від регіону до регіону. Скажімо, харків’яни та кримчани задають на 5-8% більше алкогольних пошукових запитів за тиждень, ніж в цілому по країні. При цьому самогон в рейтингу жителів Харкова і Дніпропетровська посів 7-е місце, у кримчан він на 8-му місці, донеччан – на 9-му.

Варіюється і любов до коктейлів. У рейтингу киян, наприклад, «Секс на пляжі» займає 5 місце (по країні – 10-е). Крім того, статистика Yandex запевняє, що дніпропетровці, наприклад, часто забивають в пошук «улюблений коктейль Хемінгуея» («Мохіто» – Авт.), А кримчани – коктейль від похмілля, застуди, і коктейль-диво.

Джерело Сегодня