Новини технологій. 26 грудня. Коли він піде в серію і почне «літати» місцевою залізницею, ця немислима цифра – 500 кілометрів на годину! – стане рекордом, який буде дуже важко побити.

Поки експериментальний потяг існує лише в єдиному випробувальному екземплярі

А поки експериментальний потяг існує лише в єдиному випробувальному екземплярі.

Потяг із шести вагонів вийшов із заводських воріт підрозділу найбільшого китайського виробника залізничного транспорту CSR в Циндао в минулі вихідні.

Як розповів головний інженер філії Дін Саньсань, вражаючих швидкісних можливостей вдалося досягти за рахунок використання легких, але міцних вуглепластиків, а також модифікованої рухової установки, тягова потужність якої складає 22,8 МВт. У попередника поїзда з тієї ж серії – CRH-380А – вона дорівнює 9,6 МВт.

CRH-380A, що розганявся до 486,1 км/год, має експлуатаційну швидкість 350-380 км/год. Для порівняння: у піонерів залізничного транспорту японців недавно відкрилася лінія, реальна швидкість на якій буде досягати «лише» 320 км/год. І хоча абсолютний рекорд серед електровозів належить досвідченому французькому V150 (574,8 км/год), найшвидшими на маршруті, якщо враховувати швидкість звичайних складів, є саме китайські потяги.

500-600 км – це межа для електропоїздів найближчого майбутнього. Свого часу перескочити цю позначку допомогли експериментальні версії на реактивній тязі, але вони непрактичні і навряд чи будуть використовуватися. Куди більш перспективним виглядає маглев, для якого точкою відліку служать 450-500 км/год. Поки що невеликий відрізок такого шляху є лише в китайському Шанхаї і планується до спорудження в Японії.

За матеріалами Компьюлента