Новини України. 27 грудня. Провідні українські бізнесмени розповіли секрети ведення бізнесу та створення прибуткових компаній.

Учасники заходу коментували спікерів в Twitter

Спікерами “Бізнес Шоу 2011”, яке відбулося в Києві 17 грудня, стали 9 успішних українських self-made бізнесменів рівня ТОП-100 за версією провідних ділових видань, інформують організатори заходу.

У своїх виступах вони розповіли про навички успішного підприємництва, становлення своєї справи та створення прибуткових компаній, про принципи і ноу-хау, які допомогли розбагатіти і побудувати фінансово-промислові групи.

Шоумен і бізнесмен Сергій Кузін, розповів про свій творчий шлях від радіо-ді-джея до директора радіостанції, а Андрій Колодюк, голова правління Aventures Capital, виступив з темою “Стартап, як зміст, стиль і філософія життя” та презентував свій новий революційний проект.

Олег Салмін, генеральний директор компанії ХХІ століття, надихнув гостей конференції історією свого успіху і розповів про роль інтуїції в бізнесі, а Геннадій Балашов, співзасновник багатьох бізнесів і власник однойменного інвестиційного фонду, виявився не тільки “підприємцем-безпрєдєльщиком”, а й дав практичні рекомендації, де і як шукати гроші.

Дмитро Тарабакін, управляючий директор Dragon Capital, розповів про роль самодисципліни в бізнесі, а Олександр Кардаков, голова наглядової ради компанії “Октава Капітал”, засновник компаній “Інком” і “Датагруп”, поділився секретами створення успішного бізнесу в IT-сфері.

Справжній майстер-клас з операційного менеджменту та роботі на ринках FMCG провів Юрій Логуш, екс-СЕО компанії “Kraft Foods Україна”, заступник голови з маркетингу та продажу компанії “Миронівський хлібопродукт”, а Наталія Нетовкіна, директор українського представництва компанії ZARINA Group SA, в довірчому діалозі поділилася досвідом і порадами роботи на міжнародному ринку.

Закрила захід ресторатор Маргарита Ващук (Січкар), яка надихнула учасників не тільки до звершень у бізнесі, а й до соціальних ініціатив.

“Ми не очікували такого ажіотажу і серед спікерів, і серед гостей. Такі мотиваційні конференції дійсно затребувані. Українці готові платити гроші, щоб отримати досвід, поради, керівництва до дії, а також заряд позитиву і мотивації від успішних бізнесменів. Ми бачили, як у фойє укладалися реальні угоди, народжувалися нові проекти, які тут же знаходили підтримку і соратників. Якщо подібні заходи допоможуть нашим молодим підприємцям стати ще успішнішими, ми готові над цим працювати і проводити подібні проекти по всій Україні”, – зазначили організатори “Бізнес Шоу” Заур Мішиєв та Артем Михайлюк.

Конференція “Бізнес Шоу” – новий тренд в області проведення мотивуючих заходів про підприємництво. Формат edutainment (education + entertainment) користується попитом в США і Європі завдяки об’єднанню бізнес-інформації і яскравих емоційних вражень.

За допомогою мультимедійного і інтерактивного наповнення, гості конференції були не пасивними слухачами, а активними учасниками заходу. Всі присутні в залі користувачі мережі Twitter брали активну участь у дискусії: коментували, що відбувається і задавали свої питання прямо в момент виступів спікерів – twitwall “Бізнес-шоу” був виведений на величезний екран. Музичне аранжування, світлові ефекти надавали емоційний відтінок виступів.

NewsMarket