Новини світу. 12 грудня. Третина представників малого та середнього бізнесу Великобританії та Німеччини вважають, що гнучкий робочий графік співробітників покращує обслуговування клієнтів.

Гнучкий робочий графік співробітників сприяє поліпшенню обслуговування

Про те, що гнучкий робочий графік співробітників сприяє поліпшенню обслуговування та надання зручного, оперативного та якісного сервісу для існуючих та потенційних клієнтів, заявили 34% опитаних представників малого та середнього бізнесу, в ході опитування, проведеного компанією Avaya. Про це ЛІГАБізнесІнформ повідомили представники компанії Avaya.

В цілому 84% опитаних позитивно ставляться до гнучкого графіку роботи співробітників, а більше половини (51%) вважає, що це допомагає утримувати співробітників і залучати нових.

Згідно з результатами дослідження, 81% респондентів вважають, що поточне обслуговування клієнтів в їхніх компаніях знаходиться на недостатньо високому рівні. А більше половини (52%) відзначило, що їм необхідно поліпшити комунікацію з клієнтами.

Опитування було проведено компанією Avaya серед 700 керівників середнього та малого бізнесу (СМБ), у Великобританії та Німеччині. Дослідження присвячено здібності невеликих компаній вибудовувати ефективну комунікацію із замовниками в умовах сучасного ринку.