Новини здоров’я. 17 грудня. Дослідники з Блумбергської школи охорони здоров’я (США) з’ясували: якщо людина знає, скільки калорій міститься в солодкій газованій воді, вона вважає за краще пити звичайну воду.

Краще пити звичайну воду

Фахівці вирішили вивчити, яким буде ефект, якщо упаковку солодких прохолодних напоїв на зразок соди і фруктового соку забезпечити чіткою і видимою інформацією про калорійність. Виявилося наступне: якщо уявити такі відомості не у вигляді кількості калорій, а як еквівалент фізичної активності, продажі газованої води і соку підлітками скорочуються наполовину.

Дослідження проводилося в чотирьох магазинах, розташованих у районах Балтімора, населених афроамериканцями з низьким рівнем доходів. Упаковка напоїв забезпечувалася однією з таких наклейок з інформацією про калорійність: «Чи знаєте ви, що в пляшці соди або фруктового соку близько 250 калорій?» (Абсолютний підрахунок калорій); «Чи знаєте ви, що пляшка соди або фруктового соку містить близько 10% вашої денної норми калорій? »(відсотковий підрахунок);« Чи знаєте ви, що на спалювання калорій, отриманих з пляшкою соди або фруктового соку, потрібно близько 50 хвилин бігу?» (еквівалентний підрахунок у вигляді фізичної активності).

Проаналізувавши дані про 1600 продажів прохолодних напоїв, вчені прийшли до висновку, що підлітки та юнаки 12-18 років купували газовану воду або сік на 40% рідше, якщо на упаковці розміщувалася будь-яка інформація про калорійність. Однак найефективнішою була наклейка з еквівалентним підрахунком калорій у вигляді фізичної активності – продажі таких банок і пляшок із солодкими напоями падали на 50%. Зате продажі простої води зростали.

За матеріалами Компьюлента