Новини України. 28 грудня. В Чернівецькій області встигли ще в цьому році відкрити молокопереробний завод “Апполо”. Для його роботи планують збільшити кількість корів на Буковині.

В Чернівецькій області відкрили молокопереробний завод "Апполо"

Відповідно до рішення прийнятого Чернівецькою облдержадміністрацією в кожному районі області має бути ферма з двома тисячами корів. Про це інформує прес-служба ЧОДА.

“Чернівецька область була єдиною в Україні, яка не мала такого підприємства, і сьогодні я виконую власну обіцянку, що молокозавод на Буковині запрацює у 2011 році”, – відзначив глава Чернівецької ОДА Михайло Папієв.

Завод створено на базі підприємства “Аполло”. У поточному році завдяки інвестиціям – понад 15 млн. грн. – придбано нове обладнання, проведено модернізацію цехів. Сьогодні потужність підприємства складає 50 тонн за зміну, і, таким чином, завод може переробити все молоко, яке виробляють агроформування області.

За словами голови Чернівецької ОДА Михайла Папієва, підприємству потрібно повернути сировинну базу, яка була втрачена впродовж останніх років.

“Підприємство працюватиме стабільно і ефективно тільки тоді, якщо в області будуть сучасні молочні ферми. Якщо новий молокозавод орієнтуватиметься лише на закупівлю сировини у населення, його продукція і її якість не зможуть конкурувати з іншими виробниками, які вже тривалий час закуповують молоко у буковинців”, – зауважив Михайло Папієв.

Саме тому, відзначив керівник області, на колегії облдержадміністрації було прийнято рішення – і всі голови райдержадміністрацій отримали відповідне доручення – впродовж наступного року у всіх районах Буковини створити сучасні молокоферми на 2 тис. корів кожна.

Папієв висловив переконання, що після розширення асортименту продукція підприємства буде представлена у всій торговій мережі області, адже матиме високу якість.

Керівництво області також продегустувало продукцію заводу.

Загальна площа території підприємства – майже 3 тис. м кв.. Знаходяться цехи приймання молока, виготовлення твердого сичужного сиру, масла та сметани, розливу готової продукції, апаратний цех, відділення приготування мийних розчинів, камери зберігання та дозрівання, морозильна і коптильна камери, компресорна і механічна майстерні, хімічна мікробіологічна лабораторія, санітарно-побутові та офісні приміщення. Стратегія підприємства полягає у виробництві молочної продукції високої якості, розробленні та освоєнні нових її видів, що базуються на нових оригінальних рецептурах і власних технологіях.

Сьогодні під торговою маркою “Молочна гора” реалізуються масло, сири “Буковинський”, “Голландський” “Звенигородський”, “Російський”, “Вершковий”, “Гуцульський”, “Сулугуні”, “Лиманський”, “Бринза”, сметана, вершки, молоко пастеризоване, кефір та інші. На підприємстві сформовано високопрофесійний колектив із 45 фахівців.

NewsMarket, фото прес-служби Чернівецької ОДА