Новини технологій. 24 листопада. Засновник аналітичної компанії Asymco Горацій Дедью оцінив здатність до іновацій компанії Apple у $0.00

Горацій Дедью
Горацій Дедью

Дедью проробив великий шлях, аналізуючи роботу компанії Apple, і після трудомісткого процесу виклав все на своєму сайті.

Він висловив упевненість в тому, що численні зустрічі з фахівцями з продажу переконали його в думці, що акції компанії Apple на 70% залежать від поточної топової продукції і більше ні від чого.

У 2005 році акції росли, коли IPod рвав рейтинги популярності, і падали, коли він втрачав очки. Вони знову росли при анонсі iPhone і падали в 2008 і 2009 роках.

“Протягом цих хвильових коливань показник інвестиційної привабливості залишався практично незмінним. Мала кількість яскравих продуктів, що запам’ятовуються дозволило скоротити “хвилі” до мінімуму – сплесками служили появи IPod, iPhone і IPad. Як тільки хвиля популярності втрачала силу, інвестори в один голос твердили: “Все. Яблучко спеклось”.

У чому ж суть інтриги? Та в тому, що в 2006 році інвестори називали Apple, компанією, що виробляє IPod, а тепер компанією, яка виробляє iPhone. Ви знайдете якусь розумну людину, готову вкласти кошти в Apple, з якоїсь іншої причини? Я – ні.

Зараз немає жодного розсудливого ​​аналітика, який міг би сказати, що в компанії Apple є реальні перспективи. Вони залежать тільки від існуючого топового продукту – сьогодні це iPhone 4S. Що буде далі – це вже наступна хвиля і наступний інвестиційний сплеск.

Дивлячись на Apple, він порівняв її з Pixar і касою з продажу квитків на хітові фільми, тільки на місці кінострічки – девайс.

Без готових продуктів внутрішня цінність компанії Apple дорівнює нулю

Безумовно, це однобока точка зору одного аналітика, але до його думки прислухається чимала частка фахівців інвестиційного ринку.

NewsMarket