Новини світу. 13 листопада. У Великобританії заборонена реклама нових парфумів відомого американського дизайнера Марка Джейкобса Oh, Lоla з 17-річною актрисою Дакотою Феннінг.

Дакота Феннінг виглядає молодше своїх років

Дане рішення було прийнято британською Службою рекламних стандартів, яка  спостерігає за мораллю на рекламному ринку, після звернення “обуреної публіки”.

Постер, на якому Феннінг сидить з гігантським флаконом духів амарантового кольору поміж ніг, визнаний владою “еротично провокаційним”. Зараз Служба рекламних стандартів постановила вилучити його з британського ринку. Джейкобс зауважив, що реклама представляє “сучасну Лоліту” – героїню легендарного роману видатного російського письменника Володимира Набокова. Однак Служба порахувала, що актриса дуже молода для цього постера, і заборонила його.

У Великобританії кожен бажаючий може направити в Службу рекламних стандартів свою скаргу на ту чи іншу рекламу. Служба уважно розглядає ці послання і в разі необхідності втручається в ситуацію. У випадку з парфумами Джейкобса СРС побачило, що на постері “можна легко помилитися у віці Феннінг і прийняти її за неповнолітню”.

Як зазначає щодо цього радіостанція ВВС, нинішня заборона “укладається в русло нової політики уряду прем’єр-міністра Девіда Кемерона по боротьбі з рекламою, яка звернена до підлітків і містить відрито еротичний характер”.

Що стосується Марка Джейкобса, то він зараз є головним художником найбільшого французького будинку моди Louis Vuitton. Його також вважають фаворитом на призначення новим головним дизайнером легендарного будинку Christian Dior. Це місце звільнилося після несподіваного відходу з нього в березні поточного року видатного кутюр’є Джона Гальяно.

За матеріалами Вести.ру