Новини України. 9 листопада. В Україні троє з чотирьох працівників змушені вирішувати особисті проблеми своїх керівників, при цьому 43% співробітників отримують такі доручення постійно.

Українці бояться висловлювати своє ставлення до особистих прблем керівників

Серед найпопулярніших доручень зустрічаються такі як: щось купити, полагодити в квартирі або на дачі, заплатити за послуги (квартира, мобільний зв’язок), здати в хімчистку речі, “домовитися” про щось з перевіряючими, щось знайти або передати. Про це пише ЛІГА.Бізнес.Інформ, посилаючись на результати дослідження консалтингової компанії H-ART.

“В українських компаніях не завжди жорстко регламентовані функції і обов’язки персоналу. Тому керівник часто використовує того, хто “під рукою  для вирішення тих чи інших завдань, в тому числі і особистих”, – відзначає генеральний директор H-ART Марія Локтіонова.

Як показують дані опитування, третина працівників, які отримують такі доручення ставитися до них погано. Більше половини – 55% вважають, що виконання такого роду завдань негативно впливає на виконання основних трудових обов’язків. При цьому кожен третій співробітник боїться, що відмова від виконання особистих прохань боса може спричинити погіршення відносин з начальником.

“У компаніях, де результати праці співробітників вимірюються на постійній основі (статистики, система збалансованих показників) підлеглий може аргументовано відмовитися від виконання прохань керівника, наочно показавши, що його доручення може позначитися на результаті роботи. Саме в таких компаніях часто в штаті присутній особистий помічник керівника”, – підкреслює Локтіонова.