Новини технологій. 28 листопада. Згідно звітів розробників ПЗ фінансові доходи від розробок під Apple в рази перевищують заробітки від розробок під Android.

Apple, гроші
Доходи від розробків під iOS в рази перевищують Android

Було багато суперечок, що і хто крутіший: Apple чи Google, iOS або Android і у кожної виявлялися завжди свої позитивні і негативні сторони, якими ті успішно хизувалися. Але сьогодні шальки терезів в черговий раз змістилися в бік яблучників, і все тому, що опублікувалися порівняльні звіти доходів розробників, одержаних ними від обох компаній.

Нова доповідь виявила невідповідність між прибутками розробників під iOS платформу і Android. Останні заробили мізерно малу частину грошей від Google, в порівнянні із тим, що б вони могли заробити від App Store.

І це незважаючи на велику ринкову частку Android, яка в останніх доповідях аналітиків оцінюється більш ніж на 50% у світовому масштабі.

Жене Манстер, відомий аналітик Piper Jaffray, у своїх висновках використовує загальнодоступну інформацію компанії Apple, в якій говориться, що з липня 2008 року App Store приніс компанії $ 4.9 млрд. виручки, $ 3,5 млрд. з яких були віддані розробникам, що розмістили програми в онлайн магазині.

Для порівняння, Android Market, який був запущений в роботу в лютому 2009 року, виручив $ 341 млн. і виплатив розробникам $ 239 млн.

Це лише 6,82% від загального валового доходу девелоперів, що працюють з Apple.

Хоча операційна система Android поширюється значно швидше, ніж свого часу iOS, Манстер проте вважає, що нерівність доходів буде тривати протягом тривалого часу. На частку Apple, найімовірніше, буде припадати більше 70% того, що користувачі витрачають на мобільні додатки. При збереженні сьогоднішніх умов і темпів розвитку, дана картина буде спостерігатися протягом наступних трьох-чотирьох років.

В основі цієї ситуації лежить те, що тільки 1,3% додатків для Android оплачуються, в порівнянні з 13,5% на iOS. Ці показники лише підкреслюють глибокі відмінності, що лежать в основі систем Android та iOS. Особливо помітно це у зв’язку з повідомленнями, що свідчать про швидке зростання частки ринку Android – споживачі не перестають любити магічне слово “free”