Новини здоров’я. 23 листопада. Більшість з нас отримують задоволення, розглядаючи оголених людей.

Чи діятиме цей принцип на роботі?

Фахівці з реклами використовують любов людей до оголеності з метою створення позитивного іміджу своєї продукції.

Нагота збуджує сексуальний інтерес, а голі чоловіки і жінки з давніх часів є предметом захоплення скульпторів і живописців. Сканування головного мозку дозволило виявити особливі відділи, які беруть участь в обробці інформації про людське тіло в просторі, проте вчені не були впевнені, чи сприймає мозок оголених і одягнених людей по-різному.

Дослідникам з Фінляндії вдалося довести, що активність мозку підвищується, коли ми бачимо оголених людей, в результаті чого інформація обробляється швидше і більш ефективно.

Коли волонтерам показували фотографії з оголеними моделями, мозок обробляв візуальну інформацію менш ніж за 0,2 секунди. Чим менше одягу на моделі, тим активнішими були відділи мозку, що відповідають за обробку інформації.

Так, найпомітнішою була реакція на абсолютно голих людей, потім слідували зображення людей у ​​купальниках. Фотографії одягнених людей давали найменш яскраво виражену реакцію. Як і очікувалося, мозок чоловіків гостріше реагував на оголених жінок, а от реакція жінки не залежала від того, якої статі була оголена людина.

За матеріалами zdravoe