Новини світу. 28 листопада. Перший робочий день після святкових вихідних на честь Дня Подяки та “чорної п’ятниці”, яка дає старт сезону розпродажів у США, американці називають кіберпонеділок, оскільки саме на нього припадає пік покупок в інтернеті.

"Війни" за покупки в США тривають

Аналітики ринку очікують, що одноденний обсяг онлайнових покупок в США встановить черговий рекорд на рівні 1,2 мільярда доларів. У минулому році в цей день покупці витратили на товари інтернет-магазинів більше 1 мільярда доларів, тільки на сайті Amazon кожну секунду укладалося 158 угод.

У нинішньому році в асортименті продавців – близько 14 мільйонів найменувань товарів, знижки на деякі досягають 50%. Мережеві рітейлери анонсують “найгарячіші” операції – від іграшок до розбірних котеджів. Найбільші знижки – на ювелірні прикраси, які сягають 70%, за винятком дизайнерських виробів з діамантами, де скидають лише 30%, і верхній одяг можна купити за 40% від початкової ціни.

Кіберпонеділок отримав своє ім’я в 2005 році. Галузева група Національної федерації роздрібної торгівлі США (NRF) ввела словосполучення “Cyber Monday”, щоб позначити початок сезону знижок в онлайн-шопінгу. Ідея полягала в тому, щоб після святкових вихідних люди прийшли на роботу і продовжували робити різдвяні покупки з офісів. Досі “кіберпонеділок” не так вже сильно виділявся серед звичайних днів, але цього року майже 90% онлайн-продавців провели активну рекламну кампанію для тих, хто не захотів відстоювати багатогодинні черги в “чорну п’ятницю”.

Джерело РИА Новости