Новини технологій. 15 листопада. Рекламну мережу Google AdWords запідозрили у штучній інфляції.

Google AdWords
Google AdWords

Останнім часом Google посилено роздає ваучери AdWords номіналом $ 75 і $ 100, щоб стимулювати додаткову активність рекламодавців. Роздаючи безкоштовні гроші для участі в аукціонній системі, Google, таким чином, робить істотний тиск на ціни AdWords.

Подивимося на короткочасний ефект.

  1. Роздаємо безкоштовні гроші тим, хто нічого не витрачає.
  2. Деякі з них починають витрачати купони. Оскільки ці гроші дісталися легко, то вони, ймовірно, робитимуть ставки за вищими цінами, ніж у звичайній ситуації, потенційно знижуючи позиції справжніх рекламодавців.
  3. Рекламодавці зі справжніми грошима змушені збільшувати ставки, щоб зберегти свої позиції, або вони отримають менше переходів за ті ж гроші.
  4. Google спостерігає зі сторони, як бюджети клієнтів згоряють швидше.

А що у довготривалій перспективі? Чи знизяться ціни до колишнього рівня, коли компанія припинить роздавати безкоштовні ваучери? Ну, в теорії, має бути саме так. Однак, оскільки Google активно розсилає повідомлення при зниженні ставок, думаю, що рекламодавці швидше будуть збільшувати ставки, ніж знижувати їх.

Як результат, сліпий аукціон у поєднанні із стимулюванням штучної інфляції здається абсолютно блискучою стратегією AdWords.